Anna Dzwoniarska
Wiktoria Rekowska
Psycholog z przygotowaniem pedagogicznym | Trener umiejętności społecznych | Pedagog wczesnoszkolny i przedszkolny (w trakcie studiów) | Wykładowca psychologii rozwoju człowieka w cyklu życia na Uniwersytecie WSB Merito w Gdańsku (od roku akademickiego 2025/2026)
Jestem psychologiem z przygotowaniem pedagogicznym, specjalizującym się we wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieży. Doświadczenie zdobywałam podczas pracy i praktyk m.in. w przedszkolu, szkole podstawowej, liceum oraz w ośrodkach wspierających zdrowie psychiczne i rozwój społeczny. Prowadziłam obserwacje psychologiczne, zajęcia psychoedukacyjne i Treningi Umiejętności Społecznych, wspierając dzieci w radzeniu sobie z trudnościami emocjonalnymi i rozwojowymi.
Stale poszerzam swoje kompetencje – ukończyłam studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego, a obecnie rozwijam się w obszarze pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Brałam udział w licznych szkoleniach dotyczących m.in. terapii zaburzeń lękowych u dzieci, kreatywnych interwencji poznawczo-behawioralnych, współpracy z rodzicami oraz prowadzenia TUS.
W pracy kieruję się empatią i indywidualnym podejściem do każdego dziecka. Staram się tworzyć atmosferę, w której młodzi ludzie mogą rozwijać swój potencjał emocjonalny, społeczny i poznawczy. Szczególnie bliska jest mi psychologia rozwojowa oraz wspieranie dzieci w budowaniu pewności siebie i zdrowych relacji z rówieśnikami.
Wierzę, że wspólnie możemy stworzyć przestrzeń, w której młody człowiek poczuje się ważny, wysłuchany, zrozumiany i gotowy do pokonywania codziennych obowiązków.
Marta Świątek
Jestem psychologiem z doświadczeniem w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Prowadzę Trening Umiejętności Społecznych (TUS), który wspiera rozwój kompetencji społecznych, komunikacyjnych i emocjonalnych – szczególnie u dzieci i młodzieży z trudnościami w relacjach czy ze spektrum autyzmu.
Jako terapeuta integracji sensorycznej (SI) pomagam dzieciom lepiej rozumieć i regulować swoje reakcje na bodźce sensoryczne, co często przekłada się na poprawę funkcjonowania w domu, szkole i w kontaktach z rówieśnikami. Chętnie łączę elementy integracji sensorycznej w zajęciach TUS. ponieważ uważam, że zarówno SI jak i TUS wzajemnie się uzupełniają w pracy z dziećmi, zwłaszcza tymi ze spektrum autyzmu, ADHD czy trudnościami rozwojowymi.
Prowadzę także terapię indywidualną dla osób w kryzysie – wspieram dzieci i młodzież w trudnych momentach życia, pomagając im odzyskać równowagę, zrozumieć swoje emocje i znaleźć skuteczne sposoby radzenia sobie z wyzwaniami.
Jestem również psychodietetykiem pracującym z dziećmi, prowadzę działania o charakterze edukacyjno-wspierającym. Celem spotkań jest wspieranie dziecka i rodziny w kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych, redukowaniu trudności związanych z jedzeniem oraz budowaniu zdrowej relacji z jedzeniem. Konsultacje nie zastępują diagnozy lekarskiej ani terapii specjalistycznej, lecz mogą stanowić ich uzupełnienie i wsparcie.
Pracuję z uważnością, empatią i zaangażowaniem, dostosowując metody pracy do indywidualnych potrzeb każdej osoby. Jeśli Ty lub Twoje dziecko potrzebujecie wsparcia – zapraszam do kontaktu.